رسم مسلمانی ریشه فتنه ها از دیدگاه پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله وسلّم علی علیه السلام، الگوی مبارزه با رانت خواری یار ظالم نباشیم زهرا سلام الله علیها؛ جان فدای مقام ولایت حجاب اسلامی؛ نشانۀ عظمت زنان

سیاسی

گرانی و قاچاق

4 سال قبل
0 5107 223 0

Video: گرانی و قاچاق

<p>داد مردم از گرانی ها و تورم بلند است. واقعا عده ای از مردم فریاد می زنند؛ دولت از یکسو گران می کند و برخی از مردم هم از سوی دیگر.</p> <p dir="RTL" style="text-align: justify;">با توجه به وضعیت نابسامان و بغرنج بازار گوشت، در تهران تعدادی از مراکز و رستوران ها به دلیل گرانی ها تعطیل شده اند، این وحشتناک است!</p> <p dir="RTL" style="text-align: justify;">دست های مافیایی وحشتناکی برای قاچاق در کار است؛ خطاب به رییس جدید قوه قضاییه، می گوییم شما با آن شجاعتی که دارید، آستین را بالا بزنید و با دو چیز شدیدا مبارزه کنید، نخست قاچاق گوشت و گوسفند، دوم سوء استفاده های کلانی که صورت می گیرد.</p> <p dir="RTL" style="text-align: justify;">در خبرها آمده بود که یک نفر با همدستی افرادی در یک بانک، 500 میلیون دلار ارز 4200 تومانی برای واردات گرفته و تمام آن را در بازار به فروش رسانده است! چه کسی است که این طور جرات می کند؛ معلوم می شود که تنها نیست و عده ای همدست دارد؛ قوه قضاییه باید با این دو گروه شدید مبارزه کند.</p> <p dir="RTL" style="text-align: justify;">قوه قضاییه با درایتی که دارد با ریشه های این مسائل برخورد کند، با گرفتن یک کاسب و تاجر جز مشکلی حل نخواهد شد، اینها مبارزه با معلول است، باید سراغ علت اصلی رفت.</p> <p style="text-align: justify;">با شجاعتی که در آقای رئیسی سراغ داریم امیدواریم با دقت و سرعت و به صورت جداگانه به این مساله رسیدگی کنند تا جلوی این سوء استفاده ها گرفته شود.</p> <section class="FormatDate fl"> <p style="text-align: left;"><span class="TitleFD">تاریخ انتشار: </span> <span class="ValueFD">&laquo; 1398/02/11 &raquo;</span></p> </section>

داد مردم از گرانی ها و تورم بلند است. واقعا عده ای از مردم فریاد می زنند؛ دولت از یکسو گران می کند و برخی از مردم هم از سوی دیگر.

با توجه به وضعیت نابسامان و بغرنج بازار گوشت، در تهران تعدادی از مراکز و رستوران ها به دلیل گرانی ها تعطیل شده اند، این وحشتناک است!

دست های مافیایی وحشتناکی برای قاچاق در کار است؛ خطاب به رییس جدید قوه قضاییه، می گوییم شما با آن شجاعتی که دارید، آستین را بالا بزنید و با دو چیز شدیدا مبارزه کنید، نخست قاچاق گوشت و گوسفند، دوم سوء استفاده های کلانی که صورت می گیرد.

در خبرها آمده بود که یک نفر با همدستی افرادی در یک بانک، 500 میلیون دلار ارز 4200 تومانی برای واردات گرفته و تمام آن را در بازار به فروش رسانده است! چه کسی است که این طور جرات می کند؛ معلوم می شود که تنها نیست و عده ای همدست دارد؛ قوه قضاییه باید با این دو گروه شدید مبارزه کند.

قوه قضاییه با درایتی که دارد با ریشه های این مسائل برخورد کند، با گرفتن یک کاسب و تاجر جز مشکلی حل نخواهد شد، اینها مبارزه با معلول است، باید سراغ علت اصلی رفت.

با شجاعتی که در آقای رئیسی سراغ داریم امیدواریم با دقت و سرعت و به صورت جداگانه به این مساله رسیدگی کنند تا جلوی این سوء استفاده ها گرفته شود.

تاریخ انتشار: « 1398/02/11 »

0 نظر

پاسخ

ارسال نظر