رسم مسلمانی ریشه فتنه ها از دیدگاه پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله وسلّم علی علیه السلام، الگوی مبارزه با رانت خواری یار ظالم نباشیم زهرا سلام الله علیها؛ جان فدای مقام ولایت حجاب اسلامی؛ نشانۀ عظمت زنان

تولیدات مناسبتی

توصیه های انتخاباتی

4 سال قبل
0 4192 538 0

Video: توصیه های انتخاباتی

<p>ما در حکومت اسلامي انتخابات مان بايد اسلامي باشد، در غرب و امريکا همه رقم قول مي دهند و زد و بند مي کنند، از حکومت مادي غير از اين انتظار نمي رود، اما در شعاع حکومت اسلامي همه انتظار دارند انتخابات هم اسلامي باشد و تمام اصول اخلاقي در آن حفظ شود و صدمه اي به هيچ يک از اصول اخلاقي وارد نشود.<br /> توصیه ها:&nbsp;&nbsp; 1-&nbsp; &laquo;کانديداها، گروه ها و جناح هاي سياسي از تخريب يکديگر بپرهيزند، تهمت زني را کنار بگذارند و از خلافگويي اجتناب کنند&raquo; اينها خلاف شرع بيّن است و در آينده نيز مشکلات بسياري را همچون کينه و عداوت ايجاد خواهد کرد.<br /> 2- بايد افراد و کانديداها از وعده هاي دروغين به مردم بپرهيزند، نيايند مدينه فاضله اي تصور کنند و وعده هاي دروغ و آنچناني به مردم بدهند. اين وعده هاي دروغين ممکن است در برخي ساده لوحان موثر واقع شود اما ضررهاي بسياري دارد و باعث بي اعتمادي و فاصله گرفتن از مردم مي شود. وي با تاکيد بر اينکه &laquo;نامزدهاي انتخاباتي صداقت داشته باشند، شرايط و امکانات را در نظر بگيرند و در همان حد وعده بدهند&raquo;، گفت: نکته مهم ديگر اينکه از اسراف و ريخت و پاش در تبليغات و کارهايي که نشان مي دهد مي خواهند راي بخرند و باعث بدبيني مردم مي شود، بپرهيزند.<br /> 3- بايد در حدي که فرد مي خواهد خود را به مردم معرفي کند و سوابقش را مطرح نمايد، هزينه کند، دروغ و ريخت و پاش و اسراف نبايد وجود داشته باشد.<br /> 4-&nbsp; لزوم احترام گذاشتن به راي مردم ، همه بايد به نتايج انتخابات احترام بگذارند، اينکه هر که بازنده شد بگويد تقلب شد، درست نيست.<br /> &nbsp;&nbsp; 5-&nbsp; مردم نيز در انتخابات وظيفه دارند به فردي که مي خواهند راي دهند تحقيقات لازم را انجام دهند چراکه در اعمال فردي که به او راي داده اند، شريک هستند.</p>

ما در حکومت اسلامي انتخابات مان بايد اسلامي باشد، در غرب و امريکا همه رقم قول مي دهند و زد و بند مي کنند، از حکومت مادي غير از اين انتظار نمي رود، اما در شعاع حکومت اسلامي همه انتظار دارند انتخابات هم اسلامي باشد و تمام اصول اخلاقي در آن حفظ شود و صدمه اي به هيچ يک از اصول اخلاقي وارد نشود.
توصیه ها:   1-  «کانديداها، گروه ها و جناح هاي سياسي از تخريب يکديگر بپرهيزند، تهمت زني را کنار بگذارند و از خلافگويي اجتناب کنند» اينها خلاف شرع بيّن است و در آينده نيز مشکلات بسياري را همچون کينه و عداوت ايجاد خواهد کرد.
2- بايد افراد و کانديداها از وعده هاي دروغين به مردم بپرهيزند، نيايند مدينه فاضله اي تصور کنند و وعده هاي دروغ و آنچناني به مردم بدهند. اين وعده هاي دروغين ممکن است در برخي ساده لوحان موثر واقع شود اما ضررهاي بسياري دارد و باعث بي اعتمادي و فاصله گرفتن از مردم مي شود. وي با تاکيد بر اينکه «نامزدهاي انتخاباتي صداقت داشته باشند، شرايط و امکانات را در نظر بگيرند و در همان حد وعده بدهند»، گفت: نکته مهم ديگر اينکه از اسراف و ريخت و پاش در تبليغات و کارهايي که نشان مي دهد مي خواهند راي بخرند و باعث بدبيني مردم مي شود، بپرهيزند.
3- بايد در حدي که فرد مي خواهد خود را به مردم معرفي کند و سوابقش را مطرح نمايد، هزينه کند، دروغ و ريخت و پاش و اسراف نبايد وجود داشته باشد.
4-  لزوم احترام گذاشتن به راي مردم ، همه بايد به نتايج انتخابات احترام بگذارند، اينکه هر که بازنده شد بگويد تقلب شد، درست نيست.
   5-  مردم نيز در انتخابات وظيفه دارند به فردي که مي خواهند راي دهند تحقيقات لازم را انجام دهند چراکه در اعمال فردي که به او راي داده اند، شريک هستند.

0 نظر

پاسخ

ارسال نظر